Grundejerforeningen Klintegården

Så lykkedes det at få gennemført årets generalforsamling i grundejerforeningen med godt 20 grundejere, der fandt vej til Karlslundehallerne tirsdag 8. juni 2021.

Havde du ikke mulighed for at deltage, men ønsker at få indblik i, hvad der blev drøftet og besluttet af stort og småt, må du vente til referatet er skrevet og godkendt af bestyrelsen og dirigenten. Referatet vil blive lagt under "Generalforsamling". Vi kan dog godt løfte lidt af sløret for, hvad der blev berørt af emner udover de faste, nemlig lidt mere om af det afsluttede vejarbejde, etablering af vejbump, rabatter, foreningsarbejdsdage, gældsnedbringelse og rentefradrag på vejlån, badebro, nyt bestyrelsesmedlem mv.

Indtil referatet er klar må du nøjes med indkaldelsen, formandens beretning, regnskab og budget, som du finder nedenfor.

Læs indkaldelse her.

Læs formandens beretning for 2020 her.

Læs regnskab for 2020 her.

Læs budget for 2021 her.

Under "Bestyrelsen" er tilføjet det nye bestyrelsesmedlem Rasmus Mørch. Bemærk, dog at der kan komme ændringer til roller, når bestyrelsen har konstitueret sig på førstkommende bestyrelsesmøde.

Publiceret: 8. juni 2021